W walentynki muuuuuuusisz….

Ta walentynka jest przyczyną mojej wielkiej tremy i stresu ponieważ to moja pierwsza praca, którą można wygrać w sieci.  Nie mam pojęcia czy pies z kulawą nogą się pokusi – tak się denerwuję 🙂 Wykonałam ją dla sklepu internetowego mojego brata. Możecie stać się jej właścicielami zostawiając komentarz na blogu sklepu pod tym adresem ->www.inspiracje.scrap.com.pl

Kartka to oczywiście 100% mojego „niestylu”, czyli trochę infantylności, zabawnego tekstu i koloru 🙂 Bardzo bym chciała by osoba, która ją wygra wręczyła ją komuś i dostała naprawdę porządny walentynkowy całus 🙂

5 thoughts on “W walentynki muuuuuuusisz….

  1. Stara ciotka Malflu za infantylnym „niestylem” AnkiKolorowej przepada. Tak jak za kartkami sytuacyjnymi…nie wiem tylko czy ten całus bym dostała od obdarowanego…no chyba, że Patkowi bym ją sprezentowała 😉

  2. Aniu, nawet nie wiesz, jak bardzo się cieszę, że Twoja karteczka powędruje do mnie 🙂 Ta wiadomość dała mi takiego „powera”, że teraz w miejscu usiedzieć nie mogę 😉 Pozdrawiam serdecznie!!!

Skomentuj

