Różowo-czerwona kartka kaskadowa

Najbardziej lubię wyzwania, które daję sama sobie 🙂 Zachwyciłam się niedawno TYM scrapem mojej siostry i połączeniem dwóch kolorów, których szczerze nie lubię: różowego i czerwonego. O dziwo jednak ich połączenie jestem w stanie zaakceptować i postanowiłam je połączyć :). Kartka kaskadowa z okazji 70 rocznicy urodzin.

Cyferki tekturowe ze sklepu Scrapiniec.

Inne użyte materiały to papier Fancy Pants Wishful Thinking – Heartfelt, kremowe różyczki Latarania Morska, farba akrylowa z aplikatorem Dabber – Shell Pink, farba pękająca Distress – Picked Fence, samoprzylepne czerwone kryształki, tusz Latarnia Morska Fuksja

5 thoughts on “Różowo-czerwona kartka kaskadowa

  1. Ja też nie lubiłam tych kolorów, ale mnie wciągnęły 🙂 Nienawidziłam żółtego, a jak mi się nim ostatnio fajnie skrapuje! Tak więc- nigdy nie mów nigdy 🙂
    A kartka piękna – bardzo elegancka!

    • dziękuję 🙂 przyznam szczerze, że trochę musiałam poszperać, bo wycinankę dostałam w prezencie, ale już wiem! 🙂 firma Memory Box a wzór Catalina Wreath

Skomentuj

