Kartki wielkanocne + kursik na kurczaczka

W tym roku wyjątkowo wzięło mnie na kartki Wielkanocne (do tej pory takich nie robiłam) i dość wcześnie zaczęłam je przygotowywać. Głównie za sprawą zimy, której mam już dość i chętnie przywołam wiosnę optymistycznymi kolorami 🙂 Temat mi nie leżał, ale w tym roku pojawiły się w sprzedaży tekturowe kurczaczki, króliczki i jajka – bardzo lubię je ozdabiać na różne sposoby. Wszystkie wykorzystane przeze mnie wzory można znaleźć na półce chipboardy i die-cuty sklepu scrap.com.pl.

Kurczaczek potuszowany tuszami marki Latarnia Morska: kolorem cytrynka i czerwonym. Jajko pomalowane markerem Tombow nr 850

Zapraszam Was serdecznie do Akademii Scrap.com.pl gdzie pokazałam jak pokolorować takiego kurczaczka. Klik TU 🙂

Tutaj pękniętą skorupkę pokryłam dodatkowo preparatem crackle accents.

Jajko okleiłam papierem i odbiłam na nim motyw kwiatowy zielonym tuszem.

A na koniec wielkanocne króliczki pomalowane szarą farbą akrylową z aplikatorem Dabber a następnie lekko potuszowane tuszem jasnobrązowym marki Latarnia Morska

Wkrótce jeszcze więcej świątecznych inspiracji – mam fazę 😀

6 thoughts on “Kartki wielkanocne + kursik na kurczaczka

  1. Jeśli mogłabym wiedzieć-gdzie kupiłaś ten ostatni papier w żółte kwiatki?Bo jakoś nie mogę go nigdzie znaleźć,a jest świetny!

    • to jest papier October Afternoon – kupiłam go w scrap.com.pl (już nie jest dostępny w tym sklepie), to dość stara kolekcja więc całkiem możliwe, że już nie będzie się go dało nigdzie dostać 😦

Skomentuj

