Wieczór z Jasse James

Firma Jasse James oferuje setki infantylnych wzorów guzików. Jakbym mogła kupiłabym wszystkie, bo uwielbiam takie produkty 🙂 Na chwilę obecną mam 6 różnych paczek i powiedziałam sobie, że nie kupię kolejnych jeśli nie zużyję chociaż połowy z tych już posiadanych. Moja koleżanka Magda podziela mój entuzjazm (ona ma chyba 3 paczki). Zorganizowałyśmy sobie wieczór z guzikami Jasse James. Narzuciłam sobie naprawdę mocne tempo i zużyłam 8 guzików, co nie stanowi nawet 1/5 posiadanych 😦 Efekty wieczoru poniżej:

Do wykonania wszystkich 3 kartek użyłam papierów i dodatków kolekcji Farmhouse firmy Crate Paper.

Mąż Magdy przeżył lekki szok gdy zobaczył stół – przywiozłam ze sobą kilka scrapowych przydasi 😉 Możecie poznać Magdę na jej blogu TU. Mam nadzieję, że i ona wkrótce opublikuje efekty wieczoru.

NA zdjęciu guziki czekają aż je zużyję 🙂

Magda, jeszcze raz dzięki za ten wieczór!

3 thoughts on “Wieczór z Jasse James

Skomentuj

