Zaproszenie na roczek ze zdjęciem

Wczoraj miało miejsce wyjątkowe wydarzenie dla mojego życia – mój Janek skończył rok 😀 Nie mogłam sobie odmówić wykonania zaproszeń ze zdjęciem na jego urodzinki. Część rodziny niestety nie da rady dojechać a zaproszenia zrobiłam z małym poślizgiem dlatego nie mają napisu zaproszenie i mam nadzieję będą miłą pamiątką nawet po urodzinach. Sztuk 9.

Janek to moja niezwykła pomoc – pilnuje porządku w domu gdy ja jestem w pracy – prawdziwy szeryf jak nic! 🙂

Zanim pojawił się Janek nie miałam zbyt dużej wiedzy o dzieciach, kilka faktów mnie zaskoczyło:

– że można tyć pijąc tylko mleko

– że można się okręcać w czasie snu kilka razy wokół własnej osi 😀

–  że słowo „mama” to nie jest najczulsze słowo a raczej wrzask żywcem wzięty z koncertu heavy metalowego

– że można cały czas chodzić trzymając ręce w górze

– że symuluje się świadomie kaszel od 9 miesiąca życia – nie dam się nabrać gdy będzie starszy

i najważniejsze – całkowicie zapomniałam, że można się uśmiechać przez cały dzień!

Dziękujemy Cioci Agnieszce za wykonanie zdjęcia i jego wydruk!

6 thoughts on “Zaproszenie na roczek ze zdjęciem

  1. Pingback: kartka dla Szeryfa / card for Sheriff «

Skomentuj

