Wielkanocne kolorowanki – tusze Distress/markery Tombow

Właśnie rozpoczęłam nowy etap w moim hobby, czyli spóbowałam pokolorować stempel w sposób w jaki nie robiłam tego do tej pory. Stempel królików tak mi przypadł do gustu, że postanowiłam pokolorować go na wszelkie możliwe sposoby – mam nadzieję, że nie macie dość! Dzisiaj przedstawiam absolutnie pierwszy obrazek pokolorowany tuszami Distress (dostępne w scrap.com.pl). Obrazek pokolorowałam przywołując w pamięci mój kilkuminutowy udział w pokazie mojego guru kolorowania tymi tuszami, czyli Oliwiaen, ze zlotu w Warszawie 2010. Przez blisko dwa lata nie dawało mi to spokoju…:-)

Nie byłabym sobą gdybym nie pokolorowała obrazka jeszcze raz – tym razem markerami TomBow w nieco grungowej odsłonie kolorystycznej 🙂

A lada dzień jeszcze więcej kolorowanek Wielkanocnych 🙂

Skomentuj

