Wielkanocna Arinka z babką

Na Scrapowisku w Łodzi zakupiłam sobie Wielkanocny stempel Arinka z babką. Gdy go tylko zobaczyłam do głowy przyszedł mi szereg pomysłów na lukier na babce. Zrobiłam dwie – jedną z liquid perals (ale wpadła od razu w dobre ręce) a drugą z brokatem Stickles i gdyby nie święta tuż tuż takich kolorowanek wykonałabym pewnie jeszcze więcej 🙂 Użyłam papieru Cosmo Cricket Tea for Two – Butter, bo już miałam dość typowo wiosennych kolorów i tuszu w kolorze siena Latarnia Morska do odbicia napisu.

Jest mi szalenie miło gdyż publikowana w poprzednim poście zawieszka znalazła się na marcowej tablicy wyszpiegowanych scrap.com.pl i już kilka osób ją sobie przepięło – zobaczcie sami TU 🙂

Może tego nie widać po ilości komentarzy, ale mojemu blogowi stuknęło właśnie 65 tys. odwiedzin! Bardzo Wam dziękuję, że mnie odwiedzacie!

Kolorowane markerami Tombow.

To jeszcze nie koniec Wielkanocnych kolorowanek 🙂

One thought on “Wielkanocna Arinka z babką

Skomentuj

