ślubne inspiracje

Intensywnie mierzę się w ostatnim czasie z najtrudniejszym dla mnie kartkowym tematem, czyli ślubem. Nie pomyślcie proszę, że to mój ulubiony temat, bo jest wręcz odwrotnie, ale bardzo się staram 🙂 Dzisiaj dwie kartki dla tej samej pary znajomych, więc tym bardziej się starałam by nie były podobne 🙂

Ramkę ornamentową (rozmiar M), której użyłam na kartce, można kupić w sklepie scrap.com.pl – ja swoją pomalowałam białą farba akrylową.

Druga kartka wykonana według kursu z Akademia.Scrap.Com.pl na kartkę kaskadową. Za pierwszym razem samą bazę przygotowywałam 2 h – po kilkunastu podejściach do tej formy powoli zaczynam myśleć, że byłabym w stanie wyciąć ją z zamkniętymi oczami 😀 Kartkę ozdobiłam stemplując liście (stemple firmy Inkadinkado) tuszem Latarnia Morska w kolorze siena.

Tekturowe serca „naiwne” pomalowałam białą farbą pękającą Distress a brzegi delikatnie potraktowałam jasnobrązowym tuszem Latarnia Morska.

Dla Darii i Sebastiana wszystkiego dobrego na nowej, wspólnej drodze 🙂

5 thoughts on “ślubne inspiracje

  1. Aj widzę widzę dopadł Cie motyw liści, który pięknie sie prezentuje w tej kaskadowej kartce 🙂 Zresztą przez tą ażurową formę i kolory kartka jest lekka jak beza capuccino 🙂
    Za kartke w pudełku – wielki szacun…dla mnie pudełko jest awykonalne 😉 Piękna i wzorzysta do tego cudnie skomponowana z jednobarwnymi dodatkami…zaintrygowły mnie te „zawiasiki” 🙂

Skomentuj

