kartki na roczek + National Scrapbooking Day (candy)

Odkąd na świecie pojawił się Janek trochę mi bliżej do dziecięcego klimatu. Pouczałam wiele razy moją siostrę, że do kartek przygotowanych dla niego ma dodawać szeleszczące elementy, pakować w celofan albo dowiązać dzwoneczek a sama tego nie robiłam. Coraz więcej wysiłku staram się wkładać w przygotowanie kartek nawet dla małych dzieci, które będą prezentem dla nich samych. Pierwsza kartka z dzwoneczkiem w moim wykonaniu 🙂

Konik pomalowany niebieską farbką akrylową a następnie pomaziany żółtym Glimmer Glaze,  z użyciem ukochanych guzików Jasee James. Tekturki pochodzą ze sklepu Scrapiniec.

I dla dziewczynki dla przeciwieństwa 🙂 Buciki ze sklepu Wycinanka pomalowane farbkami akwarelowymi.

A dzisiaj wielkie wydarzenie, ponieważ w kolebce scrapbookingu w USA pierwsza sobota maja jest obchodzona jako NATIONAL SCRAPBOOKING DAY. Sklep Scrap.Com.Pl dołączył się do obchodów tego dnia i zorganizował blog Candy. Wystarczy pod postem na blogu z inspiracjami sklepu napisać serdeczne życzenia dla scrapbookerek. Ja ten dzień zamierzam świętować w swojej pracowni 🙂

Skomentuj

