dla Malflu kochanej

Nie chcę się skarżyć na codzienność, ale nie ze wszystkim się wyrabiam na czas 😉 Na szczęście koleżanki „po fachu” rozumieją gdy przez telefon człowiek pożali się, że się nie wyrobił. Z lekkim opóźnieniem, ale ręcznie wykonana musi być! Dla Malflu kochanej z okazji jej urodzin. Wszystkiego dobrego!

Ramka ornamentowo-roślina rozmiar L tym razem popsikana Glimmer Mistem „chocolate” i pomaziana Glimmer Glam Chalendier.

Kobieto – mam nadzieję, że dostrzeżesz na jakie wyżyny mojego kartkowania się dla Ciebie wzniosłam 😉

 

5 thoughts on “dla Malflu kochanej

  1. OOOOO bomba…jaka ona piękna i „poważna” jak na KolorowAnkę…ale jakże adekwatna do mojego wieku:-) Ramka w czekoladzie robi na mnie wrażenie nieziemskie i mój ukochany zielony ćwiek i całość, która z latem mi eis kojarzy i Toskanią…nie wiem czemu. Te papiery i ich aranżacja…ech Lewa Rączka już nic z lewości nie ma …”baby you’re perfect”

Skomentuj

