kartka dla Mamy

Dzień Matki to święto które kojarzy mi się z kwiatami a nawet całymi bukietami kwiatów, wiosną, słońcem i romantycznymi kolorami. Chyba sama poczułam już wiosnę, bo „wzięło” mnie na wykonanie kartki trochę nie w moim guście. Nie umiem tego opisać słowami, ale wydaje mi się, że właśnie takie kartki powinny otrzymywać mamy a że sama jestem od niedawna mamą pomyślałam, że dla mojej mamy przełamię się. Choć właściwie chodzi mi po głowie trochę bardziej odleciany pomysł…;-)

o szczegółach kartki możecie doczytać w TYM poście blogu z inspiracjami sklepu scrap.com.pl

One thought on “kartka dla Mamy

Skomentuj

