Kartka z okazji Rocznicy Święceń kapłańskich

W mojej naturze leżą wygłupy i trochę niepoważne kartki. Lubię się mierzyć sama ze sobą i z okazji Rocznicy Święceń postanowiłam wykonać coś eleganckiego. Okazja wydaje mi się bardzo dostojna i chciałam by taka była ta kartka.

Pierwszy raz sięgnęłam po preparaty Glimmer Glam jako główny akcent. Marzyło mi się by kartka błyszczała się jak złote ornamenty w kościele :-). Ramka i górny krzyż jest pomaziany kolorem Chandelier tego preparatu a cyferki i dolny krzyż kolorem Golden Goddes.

Tekturki-wycinanki krzyże i cyferki pochodzą ze sklepu Scrapiniec a ramka ornemantowa ze sklepu Scrap.Com.Pl

Użyłam złoconego papieru firmy S.E.I.

One thought on “Kartka z okazji Rocznicy Święceń kapłańskich

Skomentuj

