Zaproszenie na kawę :-)

Czasami pytamy niektórych, czy potrzebują specjalnego zaproszenia, prawda?:-) I wiemy, że potrzebują, bo inaczej nie spotkamy się, albo czegoś nie zrobimy. Tak jest ze wszystkimi moim znajomymi, którzy jeszcze nie odwiedzili mnie w nowym miejscu zamieszkania a minął już ponad rok. Mam nadzieję, że czytając ten post niektórzy poczują skruchę i się poprawią! 😉 Do zobaczenia więc na kawie u mnie a do kobiet i mężczyzn z SEKTY do zobaczania na kartkowaniu i scrapowaniu 🙂

Ornamentową ramkę popsikałam preparatem Glimmer Mist.  Stemple (Prima) odbiłam fioletowym tuszem LM a czajniczek i łyżeczkę delikatnie podkreśliłam preparatem crackle accents – na żywo to jest bardziej widoczne :).

Skomentuj

