Pamiątka Chrztu Świętego w formie księgi

W ostatnim czasie intensywnie mierzę się z tematami dla mnie trudnymi. Kto mnie zna to wie: Chrzest i ślub, ale jeśli wpleść w temat kolorowankę to już jakoś pójdzie 😀 No i poszło…pamiątka w formie księgi. Jak wykonać środek księgi dowiedziałam się z forumowego kursu Pasja Kati, ktory możecie zobaczyć TU. W pamiątkę musiałam włożyć dość ciężki obrazek dlatego wykonałam ja na tekturowych (breemata) okładkach. Zgłaszam ją na majowe wyzwanie sklepu Scrapiniec, którym jest temat niebieski.

Odbitka stempla pokolorowana markerami TomBow.

Technicznie było ciężko, aby trzymało obrazek…

Użyte materiały: papier Melissa Frances, baza tekturowa 15×15, ćwieki kryształki przeźroczyste, stempel Chrzest Święty, białe różyczki, markery TomBow, Dabber Snow Cap, Glimmer Glam Chalendier, napis Pamiątka Chrztu Świętego, dziurkacz MS Doily Lace, wykrojniki Spellbinders, papier wizytówkowy, koronka.

2 thoughts on “Pamiątka Chrztu Świętego w formie księgi

Skomentuj

