Kartki ślubne

Oto moja bardzo poważna próba okiełznania tematu ślubnego. Bardzo jestem z niej dumna choć oczywiście na zdjęciu zauważyłam pewne potknięcie i mi trochę dumy odjęło 😉 Wyszła dość ciężka, bo nie żałowałam sobie niczego 🙂

Użyte materiały: papier FabScraps Shabby Chic – Stone Flower, różyczki papierowe kremowe i brązowe, ćwieki LM vintage stara miedź, tusz ColorBox brown, preparaty liquid pearls Platinum, Glimmer Mist Chocolate, Dabber Snow Cap, stemple LM w Dniu Ślubu mały, Inkadikado weeding, wykrojniki Spellbinders Shapeabilities Fancy Tags 2, Foliage, dziurkacz MS Monarch,  półperełki białe 4mm, tagi „w tiulach i  koronkach”, kiwatek szydelkowy Bewix

Rozpędziłam się i zrobiłam kolejną kartkę kaskadową według kursu z Akademia.Scrap.Com.Pl. Tym razem postanowiłam sięgnąć po nietypowe ślubne kolory 🙂

Użyte materiały: papier Melissa Frances C’est La Vie – Nana’s Fabric, wstażeczki vintage, kwiatki papierowe białe, kryształki serduszka holograficzne, tusz LM zielony, dziurkacz MS French Scroll, wykrojniki j.w., zawieszka kłódka, ćwiek owalny zielony, półperełki białe, stemple Prima Marketing

7 thoughts on “Kartki ślubne

  1. Dobrze, że jestem stara…i żadnych potknięć nie widzę. Pierwsza kartka jest cudowna…ma piękne kolory i dodatki nie sprawiają na mnie wrażenia ciężkości…Druga to sama świeżość…piękna zgrane dodatki i koronkowy brzeg są kwintesencją delikatności 🙂 BRAWO

  2. Kartki są boskie, a ja osobiście jakoś zielonego nie uważam za kolor nie-ślubny 😉 zielony kolor nadziei w końcu 😛
    A tak w ogóle to musisz mi pokazać jak się robi taką pogniecioną kokardkę 🙂

Skomentuj

