Letnia scenka :-)

Zgapiłam sama z siebie 😉 Było to dość ciekawe doświadczenie. Ta kartka

była wykonana niedługo po tym jak zaopatrzyłam się w markery TomBow. Na bialej, czystej stronie papierów marki Latarnia Morska rozmywam markery za pomocą pędzla. Tak było 9 miesięcy temu i intensywnie ćwiczę kolorowanie w tym czasie. Na poniższej kartce obrazek pokolorowany na bloku akwarelowym i rozmywany blenderem.

Złoty piasek (dosłownie!), morska woda….urlopu mi się zachciało 🙂

Nie jestem żadnym garfikiem, ale jedno wiem – mam tragiczne światło w moim kąciku i z zaciekawieniem czekam na poranki aby zobaczyć rzeczywiste kolory 🙂

Użyte materiały : papier City By Bay – Potrero Hill My Little Shoebox, Animal Bash Collection „Eager” Prima, preparaty Glossy Accents, Crackle Accents, Stickles Golden Rod, tusz granatowy Latarnia Morska, Distress Tumbled glass Ranger, literki Tiny type Cosmo Cricket, Candy shoppe Doodlebug, narzędzia nożyczki falbanka, dziurkacze (squezze) chmurki, stampel Deckchair Dreaming Lili of the Valley (dzięki Malflu!), markery TomBow, blok akwarelory Canson

One thought on “Letnia scenka :-)

  1. Właśnie ostatnio wspominałam nasz „urlopik” u Malflu 😉 Proszę, jakie myślenie rónoległe 😀 Fajniutka kartka, złoty piasek to świetny pomysł!
    (chmurki to dziurkacze FIskarsa)

Skomentuj

