zakładka i tag – siostrzana kooperacja i Jarmark w Chorzowie

Poważnie przymierzam się do wykonania większej ilości zakładek do książek – już wkrótce będzie wiadomo dlaczego. Zauważyłam, że te ręcznie wykonane często zawierają napis „tu czytam” a jeśli chodzi o mnie to miejsce włożenia zakładki wskazuje zazwyczaj miejsce gdzie „padłam” nad książką. Dlatego na swojej zakładce umieściłam napis „tu zasnęłam” – to cała prawda na mój temat 😀

To dla mnie niezwykła praca, bo pierwsza wykonana wspólnie z moją siostrą! 🙂 Jej historia przedstawia się tak: Miniona sobota, na drugi dzień  jedziemy do Chorzowa na Jarmark Aktywności Twórczej i będziemy ozdabiać guziki. „Ej siostra! Przydała by się chociaż jedna przykładowa praca – musimy coś zrobić! ” 😉

Bardzo podoba mi się ta zakładka. Subiektywnie uważam, że widać na niej połączenie stylu i umiejętności mojej siostry i mojego „niestylu”  😀

Oto lista czynności, które wykonałam na tej zakładce:

– ozdobiłam guziki (żółta farba akrylowa + Glimmer Glaze żółty)

– nadziurkowałam chmurki

– wybrałam i nakleiłam napisy

– zawiązałam wstążkę

– posklejałam do kupy 🙂

Zajrzyjcie do Latarni by poznać jej wkład 😀

Całą niedzielę spędziłam na wspólnym stemplowaniu i ozdabianiu breematowych guzików. To świetne wydarzenie i szybko zleciało, bo atmosfera jest niezwykła, sami zobaczcie. Tych dwoje ludzi ze zdjęcia nie zna się, ale wspólna chęć tworzenia nie zna granic 🙂 Na fecebookowym profilu sklepu Scrap.Com.Pl możecie podejrzeć więcej zdjęć, zapraszam TU

Po całym dniu uzbierała mi się niezła kupka przykładów i wyrzut sumienia, bo wiele osób wykonało gotową pracę. Posklejałam, więc część z nich. Najlepszy był mój komentarz  gdy zobaczyłam stempel „ślad po szklance” – „to produkt, którego raczej nigdy nie użyję, nie mam pojęcia jak”. No i proszę poszło mi szybciej niż myślałam 😀 Oto mój tag posklejany z przykładów:

Na tagu występują następujące produkty marki Latarnia Morska: tusz fuksja, fioletowy i cytrynka, stempel „ślad po szklance” duży i mały, stempel serce w kropeczki, baza albumowa/zawieszka tag, guziczki do ozdabiania zestaw dziecięcy i zestaw chłopięcy, stempel (motyl) Monarch mały

4 thoughts on “zakładka i tag – siostrzana kooperacja i Jarmark w Chorzowie

  1. Pingback: kręgle–album + zakładka / bowling– scrapbook + bookmark «

  2. najbardziej podoba mi się „posklejałam do kupy” cała zakładka jest świetna 🙂 tu zasnęłam mnie rozwaliło …jak zasypiam z książka…to zaginam czołem stronę 🙂

Skomentuj

