Stamp piecing dla mojej mamy :-)

Moją mamę ciężko zaskoczyć kartką, już ich trochę dostała od środowiska scrapobookingowego w tym głównie ode mnie i mojej siostry.Nie ma więc żartów, mama od razu pozna, czy ktoś się „wysilił” 🙂

Od jakiegoś czasu jestem zachwycona różnymi trikami, które można zrobić ze stemplami. M.in. stamp piecing –  Brises (Ania) umieściła w Akademia.Scrap.com.pl dwa kursy na ten temat: wstęp i kurs stamp piecing. Ja poszłam o krok dalej, bo sama stempel odbiłam na białym papierze i sama go pokolorowałam – markerem TomBow.

W użyciu papiery kolekcji Sun Kiss Primy Marketing i różne kolory Sticklesów.

One thought on “Stamp piecing dla mojej mamy :-)

Skomentuj

