Rozkładana kartka na ślub w starociowym klimacie

Uwielbiam sobie kłaść kłody pod nogi 😀 Zrobiłam taką kartkę a potem jej nie umiałam w żaden sposób sfotografować. W tym roku jakoś się tak złożyło, że kilka par moich znajomych bierze ślub i ma inicjały M i M – z tej okazji pokusiłam się, więc o „inwestycję” (dzięki brat!) w stempel z takimi literkami. Już wkrótce zobaczycie kolejną pracę 🙂

Stempel  „serce love” marki Latarnia Morska odbiłam tuszem Distress vintage Photo dla niejednolitej faktury a następnie wycięłam nożyczkami z falbanką.

Białe motyle popsikałam preparatem Glimmer Mist…

…i białe różyczki też 🙂 a brązowe pomalowałam lekko białą farba akrylową.

Kartka jest tak ciężka, że musiałam pudełku pomóc ją utrzymać i wesprzeć je sznurkiem. Oto uwięziona całość 😀

P.S. W sobotę Warszawa – nie mogę się doczekać! 😀 😀 😀

2 thoughts on “Rozkładana kartka na ślub w starociowym klimacie

Skomentuj

