Pozlotowe kartki

Po zeszłotygodniowym zlocie w Warszawie wybrałam się na urlop, który zakończyłam wyjazdem na Dolnośląskie Letnie Warsztaty Craftowe (tylko jako „zaopatrzenie”;-)). Cudnie było spotkać na żywo tyle znajomych twarzy- ponownie 🙂 Na urlop zabrałam ze sobą tylko zakupy zlotowe, bo nie mogłam się z nimi rozstać – znacie to? 😀

A moje zakupy to najnowsza kolekcja Latarnia Morska „Chatka na weekend” mini stos papierowych taśm dekoracyjnych, wycinanki z wycinanki i odkupione dwa stemple 🙂

Dla kogoś bliskiego co mi kwiaty podlewał w czasie nieobecności. Dużo czasu mi zajęła ta kolorowanka, bo wymyśliłam sobie coś, aby było bardziej akwarelowo (niebieskie tło). Aż tata zapytał do jakiego wieku się cofnęłam widząc ile „męczę” ten obrazek – myślę, że nie przestałam być dzieckiem nigdy 😛 Kolorowane markerami TomBow do kupienia w Scrap.com.pl

I kartka z użyciem wycinanki balona ze sklepu wycinanka.net – to przymiarka do ozdobienia wielkiego balona (inny wzór niż na kartce), którego od nich dostałam i mam plan zrobić z niego dekorację dla Janka. Bardzo im dziękuję i kartkę sprezentowałam 🙂

Kartka pozuje na warsztatowym stole we Wrocławiu na DWLC, bo coś w tym tygodniu wszystko w biegu 😉

4 thoughts on “Pozlotowe kartki

  1. Jeżyki wymiatają – chyba zdecyduję się podlewać Twoje kwiatki 🙂
    A balonowa- odlotowa jest 🙂
    Szykuj się w sierpniu na mini wakacje u mnie 🙂

  2. Dziękuję za odwiedziny, a jeszcze bardziej za poświęconą chwilę i pozostawienie dobrego słowa 🙂 Kiedy dojeżdżaliśmy do dworku tą piękną malowniczą drogą to myśleliśmy o nim jako o miejscu na wesele 🙂 Dlatego jego stan mnie załamał 🙂 A jeżeli chodzi o jeżyki – to tak jak pisałam na forum: są śliczne 🙂

Skomentuj

