Czekoladownik ze scenką

Mimo, że na zloty nie brałam ze sobą zbyt wiele to razem z zakupami, którym trudno się oprzeć, zebrała się niezła sterta do uporządkowania. Pewnie nie tylko ja cała drżę przed porządkami w twórczym kąciku, ale w końcu trzeba się było się za to zabrać, bo trzeba się było zabrać na kartki 🙂

Przygotowałam dla mojej koleżanki z pracy czekoladownik z dedykowaną scenką. W pracy jej stanowisko pracy od jakiegoś czasu nazywa jest „ambrela” – tak zostało przedstawione na strukturze przez menedżera. Od tamtej pory nie możemy przestać sobie z niej żartować. Niestety już niedługo mnie opuści, więc na pamiątkę koniecznie chciałam jej zrobić coś z umbrellą.

Użyłam m.in mojego ulubionego dziurkacza, który dziurkuje trawę firmy Fiskars 🙂

Deszcz pada dzięki preparatami Glossy Accents. Całkiem niedawno obkleiłam koleżance biurko SMASHową taśma z napisami, więc postanowiłam jej użyć również na kartce. Dodatkowo użyłam ścinków niebieskiego, jeansowego papieru, które zostały po wykonaniu zaproszeń ślubnych dla niej 🙂

No i motyw, który się nie chce ode mnie odczepić. Stemplowane serduszka (w Scrap.com.pl dostępne dwa rodzaje, tutaj serduszko z napisem love) na różne kolory wycinane nożyczkami z falbanką (podpatrzone u siostry).

A w użyciu miks papierów kolekcji Fancy Pants „To the moon” i „Childish”.

Czekoladownik chciałam wykonać według kursu, ale niestety nie umiałam takiego znaleźć w sieci – choć byłam pewna, że kiedyś gdzieś taki widziałam 🙂

7 thoughts on “Czekoladownik ze scenką

  1. Uwilbiam Twoje prace! Sa niesamowicie zabawne i kreatywne!
    Po co Ci kursy- jak widać świetnie radzisz sobie sama!!!
    Jestem Twoją fanką- ale to juz chyba Ci pisałam 😀

Skomentuj

