Księga Gości weselnych

Całkiem możliwe, że widzieliście już poniższą księgę na blogu inspiracje.scrap.com.pl, bo ma kilkakrotnie większą oglądalność niż mój 😉

Księgę wykonałam w prezencie ślubnym dla pary moich przyjaciół. Klimat księgi starałam się dopasować do pięknego i eleganckiego zdjęcia tej pary. Wygląd księgi jak i użycie tego zdjęcia to była dla nich niespodzianka. Mam nadzieję, że miła. Przyznać muszę, że to było niesamowite uczucie widzieć jak się wypełnia słowami.

Wszystkie strony są stemplowane ręcznie a o wpadce towarzyszącej tworzeniu tej księgi przeczytacie ->TU<-. Na samym dole postu można zobaczyć jakich użyłam materiałów.

Chyba zaczynam rozumieć scraperki – wykonanie pracy ze zdjęciem wywołało lawinę miłych wspomnień – chyba o to chodzi, prawda?:-)

One thought on “Księga Gości weselnych

Skomentuj

