Magnes na lodówkę – uwaga Straszny Gang!

Podczas gdy ja jestem w pracy moim domem rządzi Straszny Gang (Dziadzia&Wnusio)! Bardzo, bardzo straszny – lepiej z nimi nie zadzierać! Już jakiś czas temu wywołałam dla gangu zdjęcie, żeby mnie chciał wpuszczać do domu, ale 1/2 gangu się ze zdjęciem rozprawiła i zaistniała potrzeba je trochę wzmocnić. Wykonałam magnes na lodówkę a właściwie magnesicho,  bo z bazy albumowej wielkości 15×15 cm.

To zdjęcie zrobiła moja siostra i nadała mu tytuł „Strasznego Gangu” – myślę, że przejdzie do historii naszej rodziny 🙂

Papiery najnowszej kolekcji marki Latarnia Morska „Chatka na weekend (Furteczka”) są idealne do tuszowania (Distress „Antique Linen”) A cyferka 5 to numer mieszkania i zapowiedź premiery wielu wzorów cyferek w Scrap.com.pl

Literki wycinam alfabetem wykrojnikami Sizzixa Sizzilits.

To mój  pierwszy magnes i nie wiem jak wy, ale ja się zawsze zastanawiałam jak to wygląda z tyłu i czym to przykleić,  żeby się trzymało 🙂

Zachęcam Was do wzięcia udziału w najnowszym 22 wyzwaniu sklepu Scrap.com.pl – tym razem należy się zainspirować motywem chatki albo domku. Powodzenia! 🙂

 

 

 

4 thoughts on “Magnes na lodówkę – uwaga Straszny Gang!

  1. Straszny Gang Dziadzio&Wnusio mnie zawsze do łez śmiechu doprowadza swoimi srogimi minami 😀 Mój skrap się robi! A Ty mnie wyprzedziłaś :)))) Świetny magnes, teraz już nie ma wątpliwości, kto rządzi pod numerem 5.

  2. ale super ci to wyszło. No fajny ten gang. Bo zawsze dziadzio dla wnusia to wzór.
    Szczególnie jak widać na zdjęciu świetnie się rozumieją.

Skomentuj

