Katowice – Moje miasto

Jakiś czas temu natknęłam się na stronę „Miasto Prodżekt” ->http://miastoprodzekt.blogspot.com/

Właściwie to zbiera myśli, które miałam o moim mieście, czyli Katowicach, ale robi to dla całej Polski (tylko Polski!) i to jest świetne.

Wiele grafik, które zobaczycie na stronie Miasta Prodżekt (a jest ich już sporo dla Katowic) mnie zachwyciło, bo znajdują się w sąsiedztwie i nie raz je mijałam. To świetny ratunek dla tego co dzieje się na górnym śląsku. Zaczęłam nosić ze sobą aparat choć zbyt wielu okazji do spacerów nie mam. Za to dziękuję.

To się na stronę Miasta Prodżektu nie nadaje, ale właśnie poznałam moją „nową” stację kolejową. Nie mogę przestać o niej myśleć.

One thought on “Katowice – Moje miasto

Skomentuj

