Zaproszenia na ślub, zaproszenia na Chrzciny

Dzisiaj pokażę moją hurtową-zaproszeniową naturę, która rzadko się ujawnia i rzadko chce się publikować, dlatego będzie wszystko na raz 😉

Na początek trochę z grubej rury, czyli 40 zaproszeń, ponad 240 dziurkowań + 40 razy motylki,  240 przyklejonych perełek, 120 razy użyta maszynka i 80 razy odbity stempel (nie widać wzoru środku) i to wszystko dla mojej koleżanki Magdy z dobrego serca 😉 Chyba jeszcze nie mogę uwierzyć, że wymyśliłam taki wzór i dałam radę przez to przebrnąć. Jest mi niezwykle miło, że jedno powróciło do mnie „na pamiątkę” 🙂

Teraz już nie będzie aż tak hurtowo 😉 Dla cudnej dziewczynki zaproszenie na jej Chrzciny x14

Dla małego Stasia na jego Chrzciny x8

I jeszcze raz na ślub x13

I na koniec jeszcze dwie wersje powyższego wzoru zaproszenia

I na koniec w czekoladowej wersji 🙂

 

 

 

4 thoughts on “Zaproszenia na ślub, zaproszenia na Chrzciny

Skomentuj

