„Out of the box”

Wyciągnęłam dla Janka ogromniaste kredki – choć ma dopiero 18 miesięcy to po prostu nie mogłam się powstrzymać 🙂 To wydarzenie zainspirowało mnie do wykonania kolorowanki kredkami akwarelowymi. Z uroczym stempelem Lili of the Valley.

Praca z użyciem pomysłu (techniki?) nazywanego po angielsku „out of the box”. Nie mam pojęcia, czy jest jakiś polski odpowiednik. Tekturowe guziczki (można je zakupić w Scrap.com.pl) pomalowałam markerami Tombow.

Nie pamiętam kiedy ostatni raz odbiłam obrazek czarnym tuszem. Choć nie widać tego na pierwszy rzut oka dopasowuję kolor tuszu do kolorów kartki, to daje delikatny – niewidoczny efekt 😉

 

 

 

5 thoughts on “„Out of the box”

  1. Dziękuję za miły komentarz 🙂 Twój przepis świetnie się sprawdził i chyba na stałe wpisze się w nasze menu 🙂
    Pianka wyszła delikatnie chrupka czyli taka jak lubię 🙂
    Misio na Twojej pracy jest uroczy i ach ……ten kwiat 🙂

  2. Przepiękne są te Twoje prace 🙂
    Dziękuję za pozostawienie komentarza na moim blogu. Dzięki temu trafiłam właśnie tutaj i mogę się trochę podszkolić 😉
    Pozdrawiam serdecznie!

Skomentuj

