Kartka z okazji 50 urodzin

Są takie prace, których się nie da zapomnieć. W styczniu tego roku moja siostra wykonała przepiękną kartkę kaskadową. Możecie ją zobaczyć na jej blogu. Przedłużyłam jej życie wykonując bardzo podobną. Tak bardzo mi się podobała, że nie wykazałam zbyt dużej inicjatywy własnej w tym pomyśle 😀 Moja wersja.

Kurs na kartkę kaskadową znajdziecie w Akademia.Scrap.com.pl

Do wykonania tej kartki użyłam tekturowych cyferek, które szczególnie chciałam polecić kartkującym osobom. Dlaczego? Zestaw cyferek zawiera zwiększoną liczbę cyfry „O” w stosunku do innych i można dzięki temu wykonać sporo rocznicowych kartek. Mi właśnie zera zazwyczaj się kończyły. To nowość w Scrap.com.pl. na kartce użyty zestaw z wzorem 2, cyferki małe.

3 thoughts on “Kartka z okazji 50 urodzin

  1. No nie,ale ładna kartka. Perfekcyjnie pomalowany obrazek. Zastanawiam się kiedy
    mam ogłosić plajte. Wcześniejn tablica do bigowania właśnie na nią czekam.
    A teraz zachciało mi się markerów. Dziękuje za inspiracje !

Skomentuj

