Słonecznie

Ponieważ niektórzy twierdzą, że mam talent to opublikuję dzisiaj obrazki, które namalowałam wspólnie z moim synem Jankiem (15 miesięcy) 😉 Choć moje obrazki nie odbiegają zbytnio od malunków Janka poziomem to mam nadzieję, że je rozpoznacie 🙂 Do dzisiaj pamiętam pierwsze zajęcia plastyczne w podstawówce (miałam gdzieś 10 lat), na których wymalowałam wielkie słońce za które zostałam mocno skarcona. Od tamtej pory nie sięgałam po motyw słońca aż do dziś. Było mi naprawdę ciężko się przełamać „po latach”, ale na tym w końcu polega najnowsze wyzwanie Scrap.com.pl 🙂 To mnie tak przełamało, że na naszym pierwszym rysunku pojawiło się słońce 😀

Zapraszam do zabawy 🙂

No i obiecane obrazki. Podejrzewam, że ciocia Malflu podda je pedagogicznej ocenie, więc muszę wyjaśnić, że te kropki to udział gościa, który nas odwiedził 😉

I jeszcze obrazek wykonany 100% przeze mnie z dedykacją dla Janka, jakby się ktoś nie mógł domyślić to na obrazku jest: pam pam, brrrr i kuka, ??? (bo balony mają różne nazwy w zależności od nastroju) i pilka 🙂

Prezentując te obrazki stwierdzam, że mam do siebie więcej dystansu niż myślałam 😀

 

3 thoughts on “Słonecznie

  1. Ciocia malflu dokonała analizy….i podzieli się nią osobiście szczególnie z Janeczkiem 🙂 Kochana to jest pamiątka na lata …
    Słoneczna kartka jest świetna …a nauczyciele no cóż…niektórzy są mistrzami w gaszeniu talentów 😉

  2. Śliczna kartka, uwielbiam te papiery i ich słoneczne kolory ;).
    Obrazki świetne! Ja do tej pory przechowuję swoje „kółko… babanek!” xD
    Pozdrawiam 🙂

  3. Jakoś mi się wydaje, że Jańcio ma 17 miesięcy 😉 Ale to i tak baaardzo młody wiek i wspaniały talent! Widzę, że muszę do koszyczka zabawkowego dorzucić jakieś kredki w takim razie. Twój talent jest wręcz rodzinny, choć nie wiem czy pamiętasz, że mama rysowała nam nieśmiertelnego słonia od tyłu 😉
    Słoneczna kartka ma śliczne kolory i jest urocza 🙂

Skomentuj

