Dedykowana księga gości weselnych

W prezencie dla pary moich przyjaciół wykonałam księgę gości weselnych. To ludzie z niezwykłym poczuciem humoru i zawsze uśmiechnięci 🙂

Stempel lodów odbiłam na papierze kraftowym, wafelek pomalowałam preparatem Glimer Glaze w kolorze Mellow Yellow a lody zrobione ze sztucznego śniegu (Glitter snow).

Ramka ornamentowa potuszowana Distressem w kolorze antique linen. Różyczka z masy od Nowalinki 🙂 papier FabScraps Timeless travel map2.

Cyferki ze sklepu Scrap.com.pl

Napis Księga Gosci ze sklepu Scrapiniec.pl

Chciałam Was jeszcze zaprosić w godzinach 14-18 w dniu 15.09.12012 na III Katowice Dni Instytucji Pozarządowych, które odbęda się na Dolinie 3 Stawów (w tym samym miejscu co off festiwal albo festiwal nowa muzyka). W tym roku przeprowadziłam w siedzibie fundacji Gniazdo w Katowicach 3 warsztaty kartkowe dla dzieci i młodzieży, których sponsorem był mój brat, czyli sklep Scrap.com.pl 🙂 W sobotę będę obecna na stoisku Fundacji i będzie można spróbować swoich sił w tym hobby 🙂 A fotorelacja z jednych warsztatów na fanpage sklepu na facebooku ->KLIK<- warto poznać to niezwykłe miejsce.

2 thoughts on “Dedykowana księga gości weselnych

  1. Witam, wlasnie dodalem ta www do moich ulubionych, ma potencjal, ale musze ci powiedziec, ze jest slabo widoczna w wyszukiwarce google. Zasluguje na wiekszy ruch. Jest rzecz ktora ci sie na pewno przyda, poszukaj sobie w google – niezbednik dla kazdego webmastera

Skomentuj

