Oryginalna kartka na ślub

Zazwyczaj używam dyskretnie, ale tkwi we mnie wycinankowy świr, któremu dałam upust na poniższej kartce dla koleżanki 🙂

Zużyłam wycinanek z 11 różnych zestawów i to mój zdecydowany rekord. Kartka z wykorzystaniem najnowszej kolekcji papierów Basic Gray Paper Cottage – Hibiscus Tea i Table Linens. Wieża Eiffela odbita stemplami Paris Paris a aparat i bilet Art Fair. Wszystkie wycinanki potuszowane jasnobrazowym tuszem LM.

Wycinanki pochodzą z 3 sklepów:

– Scrap.com.pl: ramka, młoda para, domki, serca, guziczki gwiazdki

– Scrapiniec: wózek, narzędzia, tort, napis

– Wycinanka.net – balon, wino + kieliszki

9 thoughts on “Oryginalna kartka na ślub

  1. 🙂
    Przy pierwszym zdjęciu zastanawiałam się gdzie Ty podziałaś tyle wycinanek, a potem gały wyłaziły mi coraz bardziej do monitora a szczeka coraz niżej opadała.
    Trudno mi nawet opisać moje wrażenia i zachwyt
    A do tej pory nie mogę ogarnąć pomysłowości tej kartki.
    Muszę ochłonąć i wrócić tu znowu

Skomentuj

