Wordbook, podziękowania dla rodziców, kartka…

…to wszystko na zakończenie sezonu ślubnego w tym roku, który był dla mnie intensywny głównie ze względu na to, że dwie moje przyjaciółki wychodziły za mąż  🙂

Wordbook – to pierwsza moja próba zmierzenia się z taką bazą albumową dlatego postanowiłam zrobić z niego „kartkę”. Dowolny wyraz 4, 5 lub 6- literowy możecie zamówić w Scrap.com.pl

Tekturki: Cyferki, para młoda i ramka ornamentwa pokryłam granulkami do embossingu.

Podziękowania dla rodziców Magdy i Mirka. Myślałam, że księga gości to był stres, ale patrzeć na wręczanie tych podziękowań, to dopiero wyzwanie 😉

Sama praca nad nimi to tez było wyzwanie, bo miały zawierać zdjęcia: jedno współczesne i jedno „stare”, miała stać, składać się na płasko i mieć miejsce na zdjęcia ślubne a jak wiecie ja raczej kartkująca…;-) o Użytych materiałach przeczytacie na blogu inspiracje.scrap.com.pl

I na koniec jeszcze rozkładana kartka z cudnymi papierami FabScrabs kolekcji Timeless Travel – Map

Gosia dzięki za rower i stempel (to już ponad rok jak go odbiłam). A teraz jedną nogą jestem już w temacie świątecznym 🙂

Skomentuj

