Kartka na 30

Uwielbiam robić kartki kaskadowe (kurs w Akademia.scrap.com.pl) 🙂 o szczegółach wykorzystanych materiałów dowiecie się na inspiracje.scrap.com.pl

Ostatnio sporo się dzieje scrapowo-wyjazdowo 🙂 Na dniach organizacji pozarządowych w Katowicach pomogłam reklamować się fundacji Gniazdo w której prowadziłam warsztaty. To był mój pierwszy raz z pokazem rękodzieła w plenerze. Pomyślałam o swoim hobby w zupełnie inny sposób, że jest jak piknik, który można rozbić wszędzie tam gdzie się nam podoba 🙂

Taką zakładką zachęcam do rozpoczęcia swojej papierowej przygody. Zajrzyjcie na fan page sklepu Scrap.com.pl na facebooku  a przekonacie się, że nawet każde dziecko to potrafi 🙂

A w minioną niedzielę byłam już na III Jarmarku Aktywności Twórczej w Chorzowie. Tym razem pod moim okiem można było spróbować embosinngu na gorąco. Oj działo się, działo – pełną fotorelację również możecie zobaczyć na fan page Scrap.com.pl

Udało mi się na pół godzinki wyskoczyć do kochanej Rudlis, której pracami się zachwyciłam. Uwielbiam jej aranżacje z origami i sama także się czegoś nauczyłam. Mam nadzieję, że dam radę pokazać moje dzieło. Dzięki za ten świetny dzień mimo brzydkiej pogody!

Skomentuj

