Kartki na Boże Narodzenie

Kilka kartek wykonanych z użyciem elementów ozdobnych firmy K&Company wykonanych na Festiwal Sztuki i Przedmiotów Artystycznych w Poznaniu.

Do niedzieli włącznie możecie mnie spotkać wraz z moim rodzeństwem w Poznaniu na targach, na Festiwalu Sztuki i przedmiotów Artystycznych. Sklep Scrap.com.pl prezentuje się tam z materiałami a ja wraz z dziewczynami z zespołu projektowego wykonałyśmy prace inspiracyjne, które tym razem można również zakupić.

FSiPA

A kto ma jeszcze chwilę czasu i ochotę na zabawę to zapraszam do wzięcia udziału w najnowszym wyzwaniu sklepu Scrap.com.pl w którym można wygrać 100 zł 🙂 Wystarczy wykonać coś małego (5×5 cm)  i równocześnie bożonarodzeniowego.

Ja wykonałam kilka (publikuję tylko jedną) gwiazdek na choinkę z pierwszymi literami imion członków mojej rodziny. Każdy będzie miał swoją gwiazdkę. Ta poniższa jest moja 🙂 Pomalowałam ją sztucznym śniegiem.

Wyzwanie-_26-wytycznePodejrzyj

One thought on “Kartki na Boże Narodzenie

Skomentuj

