Zimowe scenki z piernikową chatką

Najbardziej na świecie lubię robić kartki z kolorowankami stempli. Niestety wczesne zachody słońca zimą nie pozwalają na zbyt częste ich wykonywanie. Rozróżnianie kolorów w świetle sztucznym jest dla mnie bardzo trudne i przyznać muszę, że nie za bardzo wychodzi. Aby pokolorować stempel piernikowej chatki wykorzystałam, więc jeden kolor markera TomBow o numerze 977 🙂

Pierwsza chatka to był szalony pomysł. Wymyśliłam, że ozdobię ją sztucznym śniegiem, ale nakładanie go mikroskopijnym pędzlem okazało się trudne, bo wymagało precyzji aby nie zasłonić konturów. Nie przyznam się jak długo to trwało, bo wstyd 😉

piernikowa chatka

Z drugą chatką postanowiłam się trochę pośpieszyć i ozdobiłam preparatem Liquid Pearls co było co najmniej 10 razy szybsze niż ozdabianie śniegiem 🙂

piernikowa_chatka3

Kartki wykonane z użyciem świetnych zimowych papierów kolekcji Zimowa Bajka

2 thoughts on “Zimowe scenki z piernikową chatką

  1. Prawdziwie zimowo u Ciebie i pięknie. Sztuczny śnieg, pomimo że pracochłonny, dał chyba ciut lepszy efekt, bo jest biały. Sama używałam liqud pearls i nie byłam zadowolona do końca z tego szaro-srebrzystego koloru.

Skomentuj

