Walentynka do wzięcia i wyzwanie :-)

Poniższą kartkę wykonałam z myślą o tym, że chciałabym ją komuś wręczyć. Komu? Komuś kto będzie chciał stać się jej posiadaczem bądź kto będzie uważał, że w jego życiu jest osoba, którą taką kartką chciałby obdarować 🙂 Dajcie znać w komentarzu do tego postu, że chcecie stać się jej posiadaczem do 31.01.12 a ja 1 lutego wylosuję kogoś i wyślę 🙂

Zapraszam do wzięcia udziału w zabawie wzwaniowej jeśli nie uda Wam się zdobyć powyższej kartki 🙂

Do wykonania kartki użyłam między innymi dekoracyjnej taśmy na punkcie, której jestem mocno zakręcona 🙂

13 thoughts on “Walentynka do wzięcia i wyzwanie :-)

  1. Oj Ania, myślę, że w życiu każdego jest taka osoba, która zasługuje na taką kartkę! I nie będąc oryginalnym przyznam się, że w moim też, a sama kratka robi ogromne wrażenie… Dlatego ładnie się uśmiecham i biorę udział w „konkursie”! A dla Ciebie przesyłam gorące uściski ze Szwecji!

Skomentuj

