Nietypowa Walentynka i wyniki losowania :-) 100tys.!!!

Czy istnieje ktoś kto by nie chciał mieć „zapasu” miłości? 🙂 Tylko, czy taki zapas można zgromadzić? Tego nie wiem, ale wiem, że spróbowałam i zaprawiłam do słoików miłość! 🙂 Teraz każdy z Was może się nią poczęstować. Ta nietypowa walentynka może stać się Wasza jeżeli wyrazicie taką chęć na blogu inspiracje.scrap.com.pl do 7 lutego 🙂  Zapraszam do zabawy!

Kartką świętuję również niezwykłe dla mnie wydarzenie: 100tys. odsłon mojego bloga! Wow! Dziękuję wszystkim tu zaglądającym! Nigdy w życiu bym nie przypuszczała, że taki prowadzony dla siebie blog może stać się tak często oglądany 🙂  To niezwykle miłe uczucie. Muszę tutaj podziękować mojej siostrze, że mnie namówiła, bo bym dzisiaj żałowała jeśli bym nie uległa. Przy takim hobby nie sądzę, abym znalazła lepszą motywację do chronologicznej archiwizacji 🙂

Na kartce pierwszy w mojej karierze mini shaker-box 🙂 Mam nadzieję, że Wam się spodobała 🙂

Mam dzisiaj do ogłoszenia wyniki losowania wykonanej przeze mnie kartki 🙂

The winner is 🙂

Lopalaa

Gratuluję 🙂

2 thoughts on “Nietypowa Walentynka i wyniki losowania :-) 100tys.!!!

Skomentuj

