Ślubna kartka i ogłoszenia

Kartka do szufladki, bo zawsze brakuje mi takiej pod ręką gdy nadarza się okazja na wręczenie 🙂

Dzieją się na niej dwie rzeczy:

1. uczę się ozdabiać tekturowe ramki w efektowny sposób (chciałabym tak jak Gosia🙂 )

2. próbuję używać preparatów Glimmer Glam

Lubię preparaty, ale potrafię używać ich tylko w prosty, oczywisty sposób. By to zmienić zapisałam się na warsztaty 🙂 To moje pierwsze warsztaty w których wezmę udział i jestem tym faktem bardzo podekscytowana. Na pewno zdam relację 😀

W najbliższym czasie odbędzie się jeszcze jedno ciekawe wydarzenie w Łodzi:

Mam nadzieję na nim być, bo szykuje się co nie miara atrakcji 🙂  Jedną z nich będzie pokaz ozdabiania tekturowych ramek, który poprowadzi Gosia (internetowa Malflu). Szczegóły imprezy będą pojawiać się m.in na stronie organizatorów Skrapowiska.

A Gosia ozdabia ramki w taki sposób, więc przyznacie, że warto zobaczyć ten pokaz 🙂

Do zobaczenia 🙂

3 thoughts on “Ślubna kartka i ogłoszenia

Skomentuj

