Zawieszki/ozdoby wielaknocne

Dzisiaj po raz kolejny spotkałam się z twórczymi dziewczynami ze Śląska i Zagłębia w katowickim Altusie. Kolejny raz się nie obijałyśmy! 🙂 Tym razem Scrap.com.pl sponsorował tekturki jajka i wykonałyśmy ozdoby na patyczkach albo zawieszki. Oto moje efekty dzisiejszej pracy – zawieszki mają po 7cm.

Ta zawieszka z różami po prawej jest zrobiona z jednego papieru tylko pokolorowanego i potuszowanego tym co znalazłam pod ręką na stole.

Byłam dzisiaj „bardzo zła” i prawie, że siłą zmusiłam dziewczyny do pracy…ale uważam, że warto było. Zobaczcie sami 🙂

A tą zawieszkę na bazie dużego jajka, którą zrobiła Betik dostałam w prezencie! Dziękuję!

zawieszka_betik

Krótką fotorelację z tego spotkania możecie podejrzeć na fanpage Scrap.com.pl

2 thoughts on “Zawieszki/ozdoby wielaknocne

Skomentuj

