Potworna kartka na urodziny

Dzisiaj mam dla Was wesołą kartkę, którą wykonałam z okazji 6 urodzin kuzyna Janka. Do odliczania użyłam tekturowych cyferek małych i dużej cyfry 6.

Jedno wiem – odkąd sama jestem mamą dla dzieci wykonuję zupełnie inne kartki niż wcześniej 🙂

Cyferki potuszowałam a napis odbiłam kolorem limonką (jest niezła promocja na ten kolor!)

A jeszcze dzisiaj zapraszam do wzięcia udziału w zabawie z okazji Międzynarodowego Dnia Scrapbookingu. Można wygrać fajne nagrody – po szczegóły kliknijcie w obrazek – Polecam!

Skomentuj

