Scrap Mixed-Media w bajkowym świecie

Tak, tak to nie pomyłka! 🙂

Szczerze muszę przyznać, że jestem wielką fanką twórczości mojej siostry i uważam ją za bardzo kompetentną osobę, która ma wiedzę na temat tego co to naprawdę jest technika mixed-media (nie mylić z „mediami”, którymi w Polsce nie wiedzieć czemu nazywa się preparaty ;-)). Wybrałam się na jej warsztaty, aby pobrudzić ręce, wyrwać się z domu na coś twórczego, dowiedzieć się czegoś ciekawego, popróbować preparatów i długo by jeszcze wymieniać argumenty, które sobie znalazłam by iść na te warsztaty. Generalnie efekt taki, że stworzyłam scrap z którego jestem bardzo zadowolona i o to chodziło, prawda? 🙂

Na scrapie występuje mój synek Janek, który jest bardzo „scrapbookingowy” – zobaczcie sami, znalazł ścinek papieru w pracowni cioci i bardzo się nim zachwycił 🙂

Najzabawniejsza rzecz. Wiele razy widziałam różne prace z użyciem preparatów, które reklamowały jakieś papiery a okazało się, że ich w końcowym efekcie w ogóle nie widać. Sama nie wierzyłam dopóki nie spróbowałam 🙂

Zrobiłam sobie w czasie warsztatów kilka zdjęć swojej pracy na dowód, że to ja zrobiłam ten scrap – są chwile, że jeszcze nie mogę w to uwierzyć 😉

Na początku mój scrap trochę mnie rozczarował, bo chciałam by był w żywych i optymistycznych kolorach a wydał mi się dość ponury. Okazało się jednak, że gdy wysechł taki się zrobił, tzn. trochę zblakł 🙂

Kolorowanka_5

Jeśli i wy chcecie wybrać się na takie warsztaty to śledźcie informacje publikowane na stronie Akademia.scrap.com.pl/warsztaty lub forum scrappassion wątek o warsztatach Akademia.Scrap.com.pl na żywo.

Fotorelację z warsztatów „Mixed-media – bajkowe światy„,  w których wzięłam udział można zobaczyć na fanpage sklepu Scrap.com.pl a informację o użytych materiałach można podejrzeć na blogu inspiracje. scrap.com.pl – polecam 🙂

2 thoughts on “Scrap Mixed-Media w bajkowym świecie

Skomentuj

