Wordbook Ciocia

Jednym z moich postanowień noworocznych jest mini-albumowanie. Jestem bardzo szczęśliwa, że nie jest to postanowienie zrobione na wyrost, bo takie albumiki rzeczywiście w tym roku powstają (trochę gorzej z ich publikacją :-/ ).

Dzisiaj chciałam Wam, więc pokazać nietypowy album tzw. wordbook. Jest to zamówienie specjalne złożone przez mojego Janka i bratanicę Emilkę w prezencie dla Cioci Agnieszki, która na co dzień z wielkim zapałem scrapuje ich życie. Tym razem to oni chcieli się odwdzięczyć zatrzymaniem wyjątkowych, wspólnie spędzonych chwil.

Taki dowolny 4, 5 lub 6 literowy wyraz-album można zamówić w Scrap.com.pl

Album ma nieozdobioną ostatnia stronę, bo już niedługo dołożymy Cioci kolejnego siostrzeńca 🙂

Jako dodatków użyłam m.in. rub-ons. Trochę zapomnianych w Polsce a moim zdaniem idealnych do użycia w albumach.

One thought on “Wordbook Ciocia

  1. To jest Najcudowniejszy Album i ja go dostałam!!! 🙂 Prawdziwy skarb i nieustanne źródło wzruszeń i radości, a na dodatek jak wesoło wykonany 🙂
    Zawsze się zastanawiałam jak to jest dostać scrapbooka w prezencie (bo ja rodzince i przyjaciołom robiłam nieraz) – i nareszcie się dowiedziałam 😉 BOSKO 🙂

Skomentuj

