Dzień Matki

Całkiem niedawno spotkałam się ze Słomianązapałką na eksperymentach alkoholowych. Proszę mnie źle nie zrozumieć – podjęłyśmy tylko próbę ujarzmienia tuszy alkoholowych 😉 Jednym z moich efektów była baza akrylowa w kształcie taga w dość dziwnym  dla mnie połączeniu kolorystycznym.

W niedzielę miał miejsce 2 Południowy Zlot Scrapowy w Cieszynie na który udało mi się towarzysko wybrać (fiu – jeszcze nie urodziłam!). A opisany eksperyment alkoholowy posłużył mi jako baza do pracy konkursowej sklepu scrapek.pl pt. „Tag na Dzień Matki”

Kolory bazy zmobilizowały mnie do podjęcia próby połączenia dla mnie kolorów niemożliwych – intensywnej żółci i mocnego fioletu, całość dopełniła biała kamea z tajemniczej masy od Nowalinki.

Ze względu na półprzeźroczystość tag pięknie się mieni w zależności od światła, które na niego pada.

Preparatowa ściągawka: baza akrylowa pociaprana tuszami alkoholowymi i złotą miksatywą firmy Ranger, tekturowa ramka ornamentowo-roślina pomalowana Distress Stain a papierowe białe różyczki Glimmer Glaze.

Konkurs wygrałam  🙂

One thought on “Dzień Matki

  1. Przyznaję, że całkiem udane te nasze próby „alkoholowe” 😀 Mam nadzieję, że jeszcze przed różnymi zmianami zdażymy zrobić jakąś jeszcze jedną próbę.

Skomentuj

