Schodkowa kartka ślubna

Na ślub wcale nie musi być biało i standardowo. Chciałam to udowodnić moim dzisiejszym postem. Uwalniając temat od rutyny, sięgnęłam po kurs na kartkę schodkową autorstwa Brises. To pierwsze podejście do tej formy i chyba nie ostatnie 🙂

Do wykonania kartki użyłam tekturek ślubnych ze Scrap.com.pl

Tekturki pomalowałam farbą Distress w kolorze Antique Lnien, napisy potuszowałam na brzegach tuszem Distress w kolorze Vintage Photo a młodą parę Victorian Velvet. To niesamowite jak samo tuszowanie brzegów wpływa na optyczne odbieranie koloru.

I co myślicie o takiej formie?

3 thoughts on “Schodkowa kartka ślubna

Skomentuj

