Eksplozja koloru dla Babci i Dziadka

Najbardziej kolorowa kartka jaką kiedykolwiek zrobiłam 🙂

Zaniedbałam w ostatnich miesiącach moje ulubione twórcze zajęcie, ale pracuję intensywnie nad porządnym odkurzeniem kolorowania stempli. Dzisiaj kolorowanki markerami Tombow – uwielbiam je, bo pozwalają na wykonanie rozmytego tła (takiego trochę akwarelowego efektu). Rozmywane pędzlem z wodą.

Użyłam dwóch tekturowych ramek i wstążek ze Scrap.com.pl

Czasami wprowadzam do stempli własne modyfikacje 😉 Odbijam je wtedy czarnym tuszem LM (bo zazwyczaj preferuję inne kolory) i brakujące elementy domalowuję czarnym cienkopisem BIK. Niestety nie zachowuje się jak tusz, więc trzeba bardzo uważać na krawędzie by go nie rozmyć. Tutaj domalowałam dziadkowi czapeczkę by stanowił komplet z babcią oraz balony 🙂

One thought on “Eksplozja koloru dla Babci i Dziadka

Skomentuj

