kartka klepsydra

Ania to najbardziej zapracowana osoba jaką znam. Specjalnie dla niej wykonałam kartkę w kształcie klepsydry i z dedykowanymi życzeniami, oby jej czas się na chwile zatrzymał i znalazła dogodną okazję do „celebrowania ze mna chwili” 😉 Z tagami, z papieru „motyw„.

Szablon klepsydry można ściągnąć z pełnej inspiracji strony whiffofjoy.

Wzór na papierze wykonałam sama na beżowym papierze wizytówkowym. Co najmniej kilkadziesiąt razy odbiłam stemple z dwóch zestawów: labels and tickets oraz art fair, brązowym tuszem LM. A całość potraktowałam rewelacyjnym narzędziem ze specjalnymi filcami do tuszowania tuszami pigmentowymi. Polecam – uzależniłam się od razu 🙂

Skomentuj

