Pierwsza świąteczna kolorowanka

W ubiegłą sobotę spotkałam się z moją śląsko-zagłębiowską ekipą, tradycyjnie w kawiarence przy kinie Helios w Katowicach (spotkania są otwarte i darmowe!). Tym razem zgodziły się bym mogła podzielić się swoim hobby, czyli kolorowaniem stempli i przyniosłam swoje wszystkie manele do kolorowania (nie sądziłam, że mam tego aż tak dużo). A że i ja lubię się bawić czyimiś zabawkami to skorzystałam ze stempla Origaty i machnęłam sobie szybką kolorowankę markerami Tombow. Oj marzeniem by moim było zrobić wszystkie świąteczne kartki z kolorowankami…

Mini fotorelacja ze spotkania do podejrzenia na fanpage Scrap.com.pl

Pomysł na kartkę był taki, że ma imitować prezent, napis Wesołych Świąt pełni więc rolę zawieszki i luźno dynda, ale na potrzeby zdjęcia go ujarzmiłam 😉

Wstążkę idealną do robienia kokard zakupicie w sklepie Scrap.com.pl

Stempel Lili of the Valley.

2 thoughts on “Pierwsza świąteczna kolorowanka

  1. No tak, a ja pobawiłam się Twoimi zabawkami. A było ich, oj było 🙂 Tylko, że jeszcze nie mam się czym pochwalić 😦 Ale jak tylko ogarnę to, co na mnie spadło, to karteczka z kolorowanką jest pierwsza w kolejce.

Skomentuj

