Clean&simple

Nie takie simple to dla mnie było, żeby wyszło clean zepsułam 3 inne kartki – w końcu nie na darmo mam miano Lewej Rączki w zespole projektowym Scrap.com.pl bo jakoś tak wiele rzeczy mi się psuje albo nie wychodzi po myśli.

Dzisiaj kartka w pełni stemplowana przy pomocy tuszów pigmentowych marki Latarnia Morska. Użyte stemple to: Pani na skuterze firma Deep Red, proporczyki z zestawu Pink Paislee, napis z Latarni Morskiej.

Zapraszam do wzięcia udziału w najnowszym wyzwaniu Scrap.com.pl w którym dominować będą proporczyki i girlandy
🙂

2 thoughts on “Clean&simple

  1. Ale ta kartka jest ekstra! Ja bym się strasznie bała chyba na takiej kartce że coś mi sie krzywo odbije itd. Ale Tobie to wyszło super i jeszcze ten boski stempel 🙂
    Ps. Doszła jakaś poczta do Ciebie przypadkiem? 😉

Skomentuj

