Notesy kulinarne

Mam wielką ochotę robić ostatnio notesy. Umiejętności niestety ustępują chęciom. Postanowiłam nie rzucać się na głęboką wodę od razu i zacząć od prostych pomysłów.

Notesy są wielkości A6 – okładki można zakupić w Scrap.com.pl

O użytych materiałach w tym notesie przeczytacie na inspiracje.scrap.com.pl

Talerz zrobiłam ze środka okrągłej ramki – zostało mi ich trochę, ponieważ ramek użyłam do wykonania swoich zaproszeń ślubnych i teraz szukam pomysłów na ich wykorzystanie.

Drugi notes powstał z wykorzystaniem wesołego stempla z potworem. Obrazek odbiłam czarnym tuszem LM i pokolorowałam markerami Tombow. Całość jest wytuszowana jasnobrązowym i brązowym tuszem pigmentowym przy użyciu fajnego narzędzia z filcami.

Kulinarne akcesoria do wykonania podobnych notesów można zakupić w sklepie internetowym Scrap.com.pl

Skomentuj

