Róże, fan i mania tuszowania :-)

Dzisiaj w roli głównej wystąpią piękne tekturowe róże

W pierwszą napchałam dość sporo perełek, próbowałam je policzyć, ale mi nie wyszło. Przez nieregularny kształt co chwilę się zastanawiałam, czy te perełki już policzyłam? 🙂

Druga kartka jest wytuszowana uzależniającym narzędziem i tuszami pigmentowymi LM 🙂

Druga kartka jest wykonana z papierów Lemonade. Jest mi bardzo miło, że zostałam fanem października tej firmy. Chciałabym Was zaprosić do przeczytania posta z moim udziałem na ich blogu. Można się dowiedzieć m.in. kiedy i jak rozpoczęła się moja kartkowa przygoda oraz zobaczyć archiwalne zdjęcie z 2009 roku 😉

Mam też drugie małe ogłoszenie. Już 2 listopada, po raz kolejny we Wrocławiu odbędzie się niezwykłe wydarzenie, Dolnośląskie Jesienne Warsztaty Craftowe.

Serdecznie zapraszam na darmowy pokaz, który będę miała przyjemność poprowadzić. Tematem będzie skrócona wersja „Mani tuszowania„, czyli serii niezwykle inspirujących i edukacyjnych artykułów o używaniu tuszów pigmentowych napisach przez Latarnię Morską (Agnieszkę Posłuszny).

Skomentuj

