Świąteczna kolorowanka

W ramach grupy fanów kolorowania na FB zrobiłyśmy sobie wyzwanie. Wybrałyśmy do zabawy darmową grafikę Mel Jen’s (FREEBIE). W oryginale obrazek do wydruku na A4, u mnie na kartce obrazek jest w rozmiarze 7cmx10cm. Niektóre elementy są przez to zmniejszenie naprawdę miniaturowe, ale grafika okazała się świetna do wykorzystania różnych preparatów.

digi_christmas1Sztuczny śnieg już spadł.

digi_christmas2Na Mikołaju biała farba akrylowa, na choince złoty Stickles a śnieg, który pada to perełki w płynie Nellies Choice.

digi_christmas3 digi_christmas4

Markerowa materiałówka: Tombow mają widoczne numery, Distress mają widoczne nazwy (miksuje kolory, bo Tombow mają fajną żywą paletę a Distressy „bure” odcienie i moim zdaniem idealnie się uzupełniają).

digi_christmas5Niestety obrazek wydrukowałam na drukarce atramentowej i musiałam kolorować go w dziwny sposób, bo nie mogłam dojeżdżać do konturów, bo się rozmazywały 😉 (dostałam kilka cennych rad co  by tu spróbować zadziałać, żeby następnym razem było lepiej).

2 thoughts on “Świąteczna kolorowanka

  1. To są zawsze momenty, kiedy sobie myślę, że jednak coś tracę jak nie mam face’a.
    A tak w ogóle, to bardzo fajny ten śnieg no i wiadomo cała kolorowanka. Ale że to perełki w płyniw to bym ni zgadła 🙂

Skomentuj

